fitorfat.blogg.se

Vägen mot drömkroppen!

God (protein)smoothie!

Kategori: Allmänt

Lika bra att skriva protein inom parantes, för denna smoothie innehåller även en hel del kolhydrater och är kanske inte den nyttigaste i sitt slag, men ack så god ;)
 
Det här är personligen en riktig favorit som går att variera i det oändliga, även om jag föredrar just hallon och banankombinationen bäst. I just denna smoothie mixade jag ungefär en näve hallon, en hel banan, en skopa proteinpulver med jordgubbssmak samt cirka 2 deciliter yoghurt. Oftast dricker jag detta direkt efter ett pass eller helt enkelt när jag blir sugen på en riktigt kall och good smoothie. 
 
Hallon finns att köpa i storpack på tex willys. Proteinpulvret kan även ha annan smak, huvudsaken är att man boostar drinken med lite extra protein.
 
Släng ner allt i mixen och mixa tills konsistensen blir sådär härligt luftig och god, drick och njut! =)
 
 

KOMMENTARER:

  • Marih säger:
    2014-03-14 | 13:10:38

    Vad är det för app du använder dig av för att komma fram till näringsinnehållet?

    PS.Bra kämpat! Följer dig även på instagram och jag är mycket imponerat!

  • Åse säger:
    2014-04-01 | 08:27:45

    Vad är de för sida du använder för att skriva in din mat?

    Svar: Lifesum appen =)
    mopedkillar.blogg.se

Kommentera inlägget här: