fitorfat.blogg.se

Vägen mot drömkroppen!

Lär känna mig lite bättre!

Kategori: Allmänt

1. Vad är ditt fullständiga namn? - Tyvärr måste jag slopa den, hela grejen är ju att jag gill vara "hemlig".
2. Har du lätt för att bli kär? -  Ganska. Fast tröttnar minst lika fort. Har höga krav på min partner i allt ifrån utseende, till personlighet och allt däremellan. Nöjer mig inte med vad som helst...!
3. Vilken låt är bäst just nu? - Oj, jag suger på att lyssna på musik. Tror inte jag har någon riktig favorit.
4. Är du snål eller generös? - Generös, till dem som jag vet ger tillbaka. Har slutat bjuda de som alltid tar men aldrig ger... Sånt tröttnar jag fort på!
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? Eh, vilka är det? =P
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Salta laktits S-märken, to die for!
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbakadragen? Kul fråga, jag är socialiteten själv =D Är otroligt öppen och gillar att lära känna nya människor, och ärlig så det står det härliga till. Vad är tillbakadragen? ;)
8. Vad tar du med på en fest? - Redbull/vodka och ett strålande festhumör som får de andra att blekna...
9. Har du ett bra självförtroende? - Det skulle jag nog säga. Dock inte på det sättet att jag tror att jag är snyggast i världen, utan för att jag inte bryr mig om vad folk tycker om mig. Har alltid varit en stark personlighet som inte kan bli överkörd av någon annan...
10. Har du något smeknamn - Näe, och har aldrig haft. Möjligtvis nåt öknamn =P
11. Om du fick vara man för en dag, vad var det första du skulle göra då? Ska jag vara ärlig? Jag skulle leta upp närmsta kvinna och testa på hur vi känns att ligga med ;)
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - KIK kanske, eller via instagram. Men pallar inte folk som är för på och som inte vågar visa hur de ser ut. Men måste dock vara rätt fräsch också, för att jag ska bli intresserad. Och vältränad =P
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Å nej, kändisar, är då dålig på sånt. Den enda jag kan komma på just nu är Linus Svenning haha, rätt sjysst nuna.
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Hemligt!
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Firar sällan sånt! Men om någon vill ge mig blommor så är det fritt fram ;)

16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Radhus!

17. En dag du aldrig glömmer - 30/7-11

18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - iPhone
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Jobb, träning, skratt
20. Bästa boken du läst? - Läser inte böcker.
21. Turnummer? - 2
22. Vad har du för betyg i skolan? - MVG:n blandat med VG:n typ... Lite över snittet men jag kommer inte bli någon astronaut. 
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Äger en frisörsalong.
24. Hur många barn vill du ha? - Pass!
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Flera gånger!
26. Vilka länder har du besökt? - Ska man orka rabbla upp dom, rätt ointressant?!
27. Nämn 2 saker som gör dig riktigt arg. - Toffliga människor och orättvisa.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Orlando.
29. Hur stor garderob har du? - Det finns den del att välja på om man säger så =)
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - På sommaren.
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - Kunde inte bry mig mindre.
32. Film hemma eller bio? - Om man har någon att mysa med så hemma, annars bio om man är med kompisar
33. Vem är ditt senaste sms ifrån? - Pass
34. Vem ringde du sist? - Gävle energi
35. Hur är ditt humör just nu? - Glad men hungrig.

36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Oj, ta bort en massa onödigt fett så att mina muskler syntes bättre =D
37. Vem i din familj står du närmast? – Mamma, helt klart!
38. Är utseende viktigt för dig? - Inte till vardags, men till fest är det viktigt att jag känner mig snygg.
39. Hur många konserter har du varit på? - Inga, är ingen musikmänniska! Har dock varit på någon hårdrocksfestival samt summerburst men det är mest för festens skull.
40. Något du inte kan leva utan? - Inte prylmässigt.
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig -  Meen, lägg ner musikfrågorna.
42. Vilken årstid är bäst? Sommarens alla fester...!
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? Vad ska jag dit och göra? Trivs super i Sverige. Chansen har man väl om man vill, det är ju bara att flytta!
44. Vad tycker du om adoption? - Ingen åsikt!
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? Inget för mig, men vill man ha en oldie så är det väl upp till personen i fråga. 
47. Vad gillar du för musik? -  Gaah!
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - Komedi!
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? Ingen tror jag.
50. Något inte många vet om dig. - Massor. Har blivit grovt rånad bland annat...!

 
 
Kommentera inlägget här: